Homunrank
Homunrank je zatial v testovacej prevadzke. K vyvoju sa pridal Baalberith a tak sa to posunulo kusok dalej, do relativne pouzitelneho stavu :)
Je to system na sledovanie poctu zabitych mobov homunom(resp homunom s pomozou alcha ;-) ).
Nie je uplne presny, pretoze AI nedostava informacie o tom koho zabil homun, treba si to odsledovat.
Zatial podporuje iba MirAI(nemal by byt problem upravit pre inu AI) a
upload statistik na server nie je automaticky(keby toto niekto za mna spravil, asi ma u mna aspon kofolu :) ).
Casom by som z toho chcel vyrobit podobny system ako last.fm :)
Priklady homunrankov:
Nove projekty:
Ak by ste sa chceli svoj homunrank uz v testovacej prevadzke, mozete si ho spravovat samostatne, alebo u mna.
U mna na to netreba nic, staci mi napisat, ale hrozia obcasne vypadky, ked budem skusat nove verzie :)
Ak chcete mat homunrank u seba na serveri, je dobre mat niekde hosting s funkcnou GD library, idealne s mod_rewrite(ked by to nebolo este by sa to so mnou dalo dohodnut).
Info c.1:
Prave som pridal chutnucke obrazky homunov, ktore si moze dat clovek na pozadie, a rozhodol som sa trochu popisat ovladanie:
Dufam ze vsetci vedia regularne vyrazy :) Link na obrazok vyzera ako
junk.47.sk/([a-zA-Z_]+)([0-9]*)([a-zA-Z]*).gif
Prva cast je kodove meno homuncula s majitelom, podla toho vie skript zistit, ktore data loadnut ;)
Druha cast(cislice) je pocet priser ktore sa maju zobrazit
Tretia cast su nastavenia. Prve pismeno prepina w(biele) alebo t(transparentne) pozadie, druhe pismeno urcuje homuna na pozadi - f(ilir), a(mistr), v(anil), l(if).